BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, December 2, 2010

Windu kat ko sgt2

Aku sedey skrg nih..
mengapa kau lame mnghilang??
kau tau x? Aku rindu sngat2 kat kau nih..
tolong la faham..
kau pergi menghilang b'gitu je..
kau xtau camne seksa nya Aku kat sini..
tolong ar.. jgn ar buat Aku cmnie..
Aku rindu sngat2 kat kau..
datang la cpt2 skit.. herm..
Aku xfaham la ngan kau nih..
knape ujung2 bulan bru kau datang kat Aku..
but.. xpe la.. skurng2 kau datang gak..
but.. makin lame makin lewat kau datang..
tuh yg Aku heran ngan kau nih..
kau tau x.. dah brape ari Aku b'hutang ngan makcik cafe sbb mkn kat kafe Aku tuh..
ngan kawan2 Aku.. brape byk dah Aku b'hutang..
sbab ape?? sbab kau punye pasal semua nih..
lambat datang.. malam nih..
t'pakse la Aku tahan lapar agi..

Aku rindu kat kau sngat.............................

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Aku rindu kau..MARA
jgn la bg Aku b'lapar kat sini..
Aku tau Aku nih boros..
but kau tuh..
keje kau makin bulan datang lambat je..
Aku tau la kau tanggung semua p'belanjaan Aku kat sini..
tiap2 bulan kau datang..
tiap2 bulan gak Aku abis kn kau..
tuh pn xsmpai sbulan..hehe :D
jgn marah yep..
Aku mntak maap la lau cmtu..
Aku janji.. lepas kau dtg kali nih..
Aku gune kn ngan cara yg btol okey .. :)
sayang kau MARA..!!


5 comments:

missL33n said...

hahaha...hebat ar...

siap wat entry kat mara...teharu mara kalo dia dgr neh

mR KimEy said...

haha..
mara msk lambat

princeduyong said...

guna dgn berhemah...

FarhanaDr said...

Bulan ni patut dah masuk ujung bulan 11.. Tapi takde ponnn.. Penat nunggu.. Huuuu.. Kenapekah dengan mara.. Naseb baik balik umah, makanan free.. Ekeke..

P/S: Same laa kita.. UniKL.. Tapi saye uniKL RCMP.. Kat ipoh.. ;)

mR KimEy said...

princeduyong:baik sy akan guna berhemah
farhanadr:taw pon...skung nie mmg mara msk lewat2 kot..adoiii ohh unikl rcmp jd dr lah nie ea

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...