BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, December 4, 2010

Saya Taw sayang sy


selamanya
saya akan sentiasa menemani awak dalam suka atau pun duka
yakini cinta saya pada awak
segalanya pasti akan baik-baik sahaja
marah awak,,geram awak,,cemburu awak
luahkan semua nya pada saya
walau pun saya tak yakin saya dapat menenangkan awak
saya janji akan jadi pendengar yang setia untuk awak

cinta saya hanya untuk awak
selamanya saya akan sentiasa di sisi awak
jangan lepaskan genggaman tangan awak pada saya walaupun sesaat
jarak yang jauh bukan penghalang kebahagiaan
kerna saya yakin, semua nya sudah ditentukan
dan saya juga yakin, awak tetap diri awak yang dulu..
dan awak tak pernah berubah kan sayang..

SAYA CINTA AWAK
SAYA SAYANG AWAK
SAYA MILIK AWAK

SELAMANYA,,CINTA KITA BERTAUT

w'salam

taufiq hakimi

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...