BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, December 1, 2010

Hujung tahun

salam
hari nie dah msk bln 12
bln terakhir utk thn 2010
kalu nak cite thn nie apa yang berubah
mmg rasanya ada kemajuan sikit (haha puji diri sendiri)

apa2 pon bkn aku nak cite apa yg thn nie aku buat
tapi
yg aku nak ceritakan
apa yg berlaku pagi td

betul org cakap dunia nie dah terbalik
bkn apa
masa dok makan
kat melaka nie
bekpest kata kan
aku tgk kat sini
kerja2 berat semuanya pompuan yang buat
manakala
kerja2 ringan
laki buat.

ada ke patut masa ais sampai makcik yg dah tua tue
slamber badak jer angkat 2 pack ais
wow
terpegung aku
ada pakcik2 kat situe ckp
nie lah dulu menang WWF
haha tergelak seketika aku nie

tapi bila dipikirkan balik
kenapa..kenapa dan kenapa
org laki kat situ biar kan di angkat.
adoiii takut sakit badan ker abg!!

harap sgt owner kedai tue baca blog aku nie
hikhik

w'salam

taufiq kimi

2 comments:

azwa_amani said...

semoga ape yg diazamkan masa awal tahun aritu dah tercapai..kalau belum, ada sebulan lagi sebelum due date..hikhikhik...awak nampak, awat awak x tlg makcik tuuu...mana tau leh jadi menantu...ahakssss..huhuhu gurau jerr..

mR KimEy said...

hahaha masa tue saya terpegun..tak terkata apa.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...