BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, May 21, 2009

RuMaH Ku SyUrGaKU..


Tidak dinafikan keselesaan umah boleh seseorg tue rasa lebih tenang apabila masalah bertimbun2 diluar sana.mcm aku nie suka tgk umah dalam bersih je tamou semak2 kalu letih cikit pon tak pe...yg penting (bkn kerjasama yg dimaksudkan oleh wonderpet) tapi keselesaan dal umah tue okey..lagi pon cuti2 sem nie kalu tak wat apa2 kat umah bosan gak...so baik aku buat yg bermakna kat umah.

mcm td pukul 6 ptg... pEEEEmmm aku dgr bunyi lori kat depan umah aku....punya lah bising kalu ade anak kecik bole kira bgn dan bdk kecik tue kuaq tampaq laju2..hahaha aku merepet je nie.so bila dgr bunyi lori kan nak biaq je...aku pon kuaq rupa2 nya mak aku beli brg2 utuk rumah...dalam pikiran aku..(huH! nak letak mana lg nie...umah dah sempit beli mcm2 plak) tapi selalunya kalu mak aku yg beli dia taw mana nak letak...brg yg dia beli hr nie kebinet,hoop,almari hiasan,rak kasut karpet pon ade...hahaha adoii hayii mak aku nie.
abg yg antaq barang tue bkn nya nak tolong kemas kan angkat brg dr lori bw turun pastu letak je dalam umah aku...cubalah dia kemas sekali aman dunia aku nie...

lepas abg2 lori tue balik,aku yg alergik gan semak2 nie terus ade plan nak letak mana brg2 mak aku..aku nie suka hias2 umah gak..hihihi tapi tak lembut oooooo msih keras tak salah kan kita tolong wat keje umah...pas solat magrib aku tolong mak aku angkat brg2 and hias umah aku yg semak nie...lebih kurang 3 jam gak lah td aku tolong mak aku,dalam hati cakap tak pelah mak aku dah tua 6t kalu bkn aku tolong sapa lg nak tolong..so aku siapkan semua kerja2 td..siap org tersyg asyik tggu je aku dr td..soriew syg.pic2 bwn nie rumah aku lepas kemas...aku suka ddk umah aku!!best sgt2






1 comments:

misslinda said...

emmm...lama tinggal b..
xpe..nt umh kt nt yg jgn lupa kemas taw...heeeee...untung i

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...