BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, May 18, 2009

Hadiah Yang Istimewa Dari Yang Istimewa


Hmmmm setiap kali hari jadi ku selalu aku berangan nak hadiah yg best2 tak kisah lah dr famili ataupon dari si dia.Tapi utk thn nie banyak betoi hadiah yg si dia bg kat aku..hihi jgn jeles antaranya jam tgn..heheh bkn main mahal lg kalu aku punya duit mmg aku tak beli dah sbb mahal tapi org bg hehehe apa lagi ambik lah. Jam yg dia bg pon mmg aku btl2 bekenan, tak penah aku pakai semahal nie. jam kat atas td tue adalah jam yg dia bg kat aku...& bob yg gemuk nie pon sama dia bg..hahaha dah mcm gurl plak aku nie ada bear..apa yg penting bkn kerja sama dalam kes nie tapi kasih syg..hehehe.

1 comments:

misslinda said...

heheh...kamu neh sgt lucu
wonder pet x abeh2...talipoooooonnn berbunyiiii

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...