BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, May 17, 2009

Hari Yang penat..

hari nie aku hidup lg alhamdullilah syukur.hmmm tapi hr nie aku lain cikit sbb rajin sikit dr sblum2 nie(hehe puji diri sendiri)bgn2 je pagi aku serapan jap pastue terus keluaq umah bkn nya p jalan2 tapi p potong pokok yg terlalu banyak kat depan...kalu nak taw mak aku skung nie suka tanam pokok hiasan dan aku sebagai anak kena berpikiran...hmmm tak pelah bg support dr belakang okey jugak kan. sekali tgk umah aku dah mcm jadi jabatan perhutanan sekali lagi pandang aku tgk waaaaa cantik nya umah aku.tapi kerja aku tak hbs siap lagi sbb panas terik karang gelap plak kulit nie...kulit kena jaga gak sbb ssh nak dpt puitih tergebu2 mcm nie..adoiiihaii (terperasan lagi)apa2 pon walaupon penat aku best sgt sbb dapat jugak tlg mak aku bersih kan halaman umah nie...

1 comments:

misslinda said...

hahah...
cyg b neh pasan jugak ek...
tp cyg mmg lg putih dr bb pon...hihik..shomel...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...