BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, May 21, 2009

KeCiL2 TapI......HeBaT


Kete nie lah teman aku skung..aku bw dia kemana saja tapi alhamdullilah dia tak pernah meragam...walaupun kecik aku selesa gan dia sbb bw laju pon boleh bw pelan lg lah boleh.penah sekali tue aku bw dia jalan2 lebih dr 500km perjalanan masa tue tapi dia ttp kuat (lepas tue terus tukar minyak itam beb..hehehe jaga enjin).

aku jaga dia mcm mana aku wat kat umah aku..tak suka sepah2,kalu kwn2 naik kewte aku pon diorg phm tak buang sampah merata2 sbb sku penah pesan kat diorg yg aku dapat kete nie bkn nya senang aku kena kumpul apa yg patut dulu br dapat..nasib baik kawan2 aku paham. hari tue masa aku p genting aku bw dia lah..mula x confident gak tapi tg sampai keatas cool je dia..hahaha..temp pon x naik break pon okey..senang cite okey lah..kete malaysia ade kuality dia yg sendiri...

lupa plak nak kenal kete aku..nama dia kancil nama glamor nanotron..( sbb dia hebat ),warna putih solid..senang nak bsh kat car wash msk je dalam mesin tue calar pon tak nampak..hihi cc kecik je 660 vtec..aku syg kete aku nie..kalu korg nampak kete warna putih nie angkat lah tgn..sbb mesti aku kat dalam tue..

kete nie yg penting kita pandai jaga..dari segi enjin mahupun dalaman dia..enjin kena tgk2 minyak hitam dia,minyak gear,timing belt,tayar semua tue kena jaga..kalu tak 6t cepat rosak.aku skung nie gah cari sport rim nak bg lawa cikit..nak cari sport rim biasa2 je tamou mahal2 sbb aku pon mana ade duit..hehehe.

kalu korg ade kete jaga lah dia sebaik mungkin tak kisah lah besaq ke kecik.sbb kete nie sebernya banyak berjasa




.

6 comments:

♥_ritsukaanum_♥ said...

erk..tunjuk kete la plak..ngee~
oo..ak pkai kelise..
tp tau la kl kan..

manual lak tu..cabut kaki!
ngee~
t ak nk pos cum ko gak aa..
hehe

misslinda said...

hehe..keta neh mmg besh..dia da bwk i jalan-jalan cr makan..haha...

idup keta malaysia...

luv u nanotron...

mR KimEy said...

hahaa sapa suruh ddk kL,
kalu ddk kedah kan best..bleh jalan sakan.

mR KimEy said...

haha kopon kena pos kete mcm aku..mana taw org lain jumpa bleh angkat tgn.

mR KimEy said...

kuv nanotron je??me?

missL33n said...

luv u too kimitron


>,<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...