BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, May 17, 2009

LesEn Kete.


17.5.2009 hp canggih aku berdering..ingat wonderpet yg call tapi yang tersyg rupanya yang call aku kejut bgn..hihi terlewat cikit tq syg kejut org.

aku tgk hari nie dia hapy..hehe aku pon hapy gak kalu bgn2 tgk suara dia yg manja tue hapy..mana tak nya dia nak ambik lesen kete, harga aku tgk kat sana pon murah je masa aku lagi mahal.apa pon aku doa kan dia cepat2 dapat lesen.


Sblum2 nie aku penah jd cikgu sementara utk bdk tersyg nie..gaya dia bw kete bleh tahan ade sekali tue tayar yg berpusing tp kereta tak gerak wow mcm racing dibuatnya aku terpegun dalam kete huuu tak bunyi haaa pon tak bunyi yg bunyi aku mengucap.tapi aku tgk dia dah pandai dah bw kete tukar gear, tarik clucth pelan2 semua dia dah lepas.aku berharap sgt dia mematuhi peraturan kadar laju bkn apa dia nie suka bw laju2 aku suruh bw 60 dia tekan 80..hehe.bukit hari tue aku ajar pon dia dah lepas.

aku berharap dia bleh dapat lesen dia masa cuti nie..akhir kata

good luck syg!!

6 comments:

misslinda said...

hehe...so suwett..u wish me dat way...
like it...haha...dah tukar tayar kete blom????

mR KimEy said...

tkr tayar??utk apa?

♥_ritsukaanum_♥ said...

babe~~
follow me jgaj eyh..

misslinda said...

sb i dah rosakkan tayar kete u...heeee

X____X

mR KimEy said...

hahaha jgn wisau tayar nie tayar mahal punya.
tahan lasak...6t nak wat lagi pon bole

misslinda said...

huh...x baek riak taw!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...