BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, July 13, 2009

YaNg BerNaMa HasLiNdA

Nie haslinda yang aku maksudkan adalah manusia yg betoi2 rapat dgn aku....heheehe gurl yg pertama aku cintai...aku berasa bertuah sbb kenal gan dia dan dgn dia mcm2 aku berubah.




semalam aku tegok dia lama2 kedalam mata dia,lesung pipit dia,senyuman dia semuanya wat aku betoi2 berasa diri aku nie bertuah.




hmmmm bkn makan apa pon semalam,just makan yg ringan2 tapi aku rasa hapy sgt!!!sbb dah lama tak kuaq sama2 dgn dia.tq belanja org semalam.pasal semalam tue dia order air kat aku bapak besaq nya cawan tue...sampai nak giles aku hbs kan air semalam....hahaha.tp takpe rasa air tue sedap sgt...tq!!!Lin.


apa2 org yg bernama haslinda ini byk menolong aku,bg harapan,dan tak putus asa nasihat kat aku.

tq syg ku!!

3 comments:

Tungaklangit said...

salam bro kemy

kalau dah sayang jangan tunggu lama2 nanti diambil orag ( lagu ramli sarip)...

anyway Insyalla jodh pertemuan ditangan Allah...

jagala hati orang yang kita sayangi..

insyallah sdr Kemy akan bersama denganya...

sayadoaka kebahagian sdr bersama Haslinda

salam

missL33n said...

hehe...mekaseh mr tnjg lgt...

dah byk doa kat ktorg....lin pun harap camtuh...amin..

ha...ala beli fnfries je...wuhuuhuh...

xmampu den nak belanja berat2...hihi

mR KimEy said...

hehehe asal kan org dapat makan...hikhik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...