BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, July 19, 2009

Aku Kena TinGgaL

aku tak sangka date ptg td utk kali terakhir aku..




bknnya aku kena tinggal utk selama nya tp aku terpaksa berangkat pulang ke kampus.





esok jugak lah aku tak dapat teman org yg teristimewa aku g jalan2 kL.




hmmmm takpelah kali nie bukan rezeki aku utk teman dia,dan kali nie dia g gan kwn2 umah dia dan aku harap kwn2 dia jaga dia gan elok.



kpd KIN , UMMUL dan SU...jaga lin elok2 masa g.



aku tahu dia hapy sgt dapat p jalan2, tapi aku kat sini tak dpt nak tahan kesedihan sbb tak dapat teman dia.




tapi takpe dia dah janji gan aku dia nak beli mcm2 kat aku...

tq!!!! sgt syg ku...

aku harap dapat hadiah yg best2





4 comments:

missL33n said...

huu...wat hapen today is my fault...
xpe reda...

xde rezki...
kan....sory selalu menyusahkan...

ummul said...

sory taufik,,

x jaga lin dgn bek..T_T

Mis$ IkIEN said...

huhuhu....sory jugak..

missL33n said...

haha..xpela...

i yg x pandi jaga diri sndiri...

thats not u all punya fault..suma i...heee

even i got sum quit horrific experience...it makes me learn a lot about life...

xpe mul...kin....bukan salah u ol k...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...