BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, July 13, 2009

DiRi Ku SenDirI

Minggu lepas hari yg betoi2 aku tension,entah lah aku pon tak taw kenapa aku tension minggu lepas.tp syukur lah minggu nie aku kembali normal balik sbb ada org yg bg aku semangat.



Dalam minggu lepas lah gan cermin kete aku pecah...dah lah kena simpan duit nak byr utk sem baru alih2 tue plak berlaku.mcm minggu lepas minggu malang bg aku.apa2 pon aku harap sgt result short sem aku okey utk mengubati hati aku yg malang nie.



apa2 pon minggu lepas aku nak ucap kan kat org yg menolong aku masa aku betoi2 tension.antara org2nya:



1. mama gan papa aku sbb bg aku keyakinan balik


2. Linda yg tak jemu2 menolong aku dr segi kewangan,buah pikiran,nasihat,serta
kesetiaan dia kat aku.pasal tue aku syg dia



3. amar yg menolong aku pecah kan cermin kete aku yg telah retak seribu....hahaha utk keselamatan mata kwn2



4. padil yg tak kedekut minyak sbb bw aku p cari cermin baru kete aku.



5. abey manusia yg baik hati yg tolong aku mcm2 dr segi akedemik ataupon kewangan.


terima kasih semua sbb percaya kan kat aku dan tolong aku dalam masa kesusahan.

2 comments:

Tungaklangit said...

salam bro kemy

setiap yang baik Allah akan balas denga kebaikan...

salam

missL33n said...

emmm sabar la...

jgn wisau pe pe...xyah serabut kepala tuh

smua da setel kan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...