BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, July 8, 2009

BeSok AKu PekSe

hmmm aku dah pening dah nie..sbb besok aku ade paper




org lain semua msk sem baru aku plak dok sibuk2 nak ambik final.tue lah org dok sibuk nak ambik short sem aku pon sibuk nak ambik bila final haaaaaaa taw kena pulun hbs2.hahaha




paper besok leh tahan r sbb semua kena menghafal......wawawawa



doa kan aku leh dapat jwb.....hahaaha sbb salah satu paper tue aku ddk seat no 1....depan sekali siot,huhu susah nak jeling2(mcm boleh je).



kepada kwn2 aku yg nak ambik pekse besok gd luck gak!!!!!

3 comments:

Mis$ IkIEN said...

gud luck yer!!

missL33n said...

kimi bucuk gudluck...

hehe...num 1 slalu dak neh!

mR KimEy said...

hahaha yer lah tue

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...