BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, June 25, 2010

Keputusan


Aku tak leh nak lena..mcm ada smthing yg tgh dipikirkan.jam skung pukul 3.45pg,alih2 bkk tv tgk bola antara DEN Vs JPN.Piala dunia katakan,game pon mcm best jer sbb jepun mendahului Den dgn 2-0.

Sbrnya bkn piala dunia yg aku nak ceritakan,tapi pasal keputusam yg akan dibuat oleh seorg bidadari dalam hati ku.sampai skung aku tak leh tido sbb memikirkan keputusan yg akan dia ambik.aku harap dia akan ambik keputusan yang paling tepat,bg aku apa yg keputusan yg akan dapat aku akan terima dan akan member skongan kat dia utk tidak putus asa.

Dalam hati kecik aku nie mmg nak dia kerja dekat2 dgn aku,tapi aku tak leh nak penting diri sbb bidadari ku ada tanggungjwb yg dia nak sgt buat.(maaf aku bahasakan diri dia bidadari sbb dia yg menyinari hidup aku).

Selama 3 thn lebih aku kenal dia mmg kami tak penah berjauhan ,hbs2 perjalanan 3 jam ambik masa dgn mggunakan si pth aku tue…nie katakana dia akan bkhidmat salah satu negeri yg tak leh mggunakan si putih aku,hmmm hidup aku mesti sunyi.mmg skung ada mcm2 technology yg dpt hubungi bidadariku kat sana…tapi tak sama masa aku berjalan keluar dgn dia.

Aku sedar umur meningkat nie dan zaman kolej dulu2 antara aku dgn bidadariku akan meninggalkan kami dan semua tue tak akan aku lupa sampai bila2.Pada aku keluar pertama kali jumpa dia dgn pakai selipar mama aku,ketawa dia yg pertama dia dpn aku…memory tue akan aku simpan sampai bila2.6t kalu katakana dia berjauhan dr aku gelak ketawa dia depan aku tak dapat lagi aku tgk…apatah lagi lesung pipit dia yg manis.

Semua2 tue akan aku simpan sebagai satu kenangan terindah.Pada bidadari…saya akan sentiasa bg skongan dan dorgn kat awk walaupon kita akan berjauhan.apa keputusan pon sy ttp setia kat bidadari sy.

p/s :

@ maaf bahasa kan diri sy –aku-

@ jepun 3 Den 1 terre gak jepun nie..hehehe

@ si putih tue kwn baik hamba…hihi

@ jam dah 4.24 dah ngatuk dah..nite.

3 comments:

missL33n said...

hehehe...

sy tau awk ngantuk sgt2 neh...

bahasa kucar kacir...hahah...len kali jgn menaip tau dear! p tdo je...xde apa nak drisaukan...

ain fathihah said...

kak lin, pakwe akak ni, habaq mai sat entri dia yg mana yg bahasa tak kucar-kacir. ain kena baca 3x untuk faham betul2, tau! hehe.


topek, apapun, ain ter'touching' la dengan entri ni...hehe. ala, biasa la tu jarak jauh. bila bercinta jarak jauh, jumpa pun jarang2...sob3..


kak lin! go go! cepat minta posting sabah/sarawak! go! ain menyusul kemudian. hehe

mR KimEy said...

bahsa tinggi bdk2 kena banyak lagi membaca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...