BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, November 24, 2010

Sedut toksin Badan Anda Sekarang!!!

Memang banyak patches di pasaran yang lebih murah!!

—-> Hebat Patch hanya mengedarkan produk patch yang 100% dijamin berkualiti, berkesan dan Halal.

—-> Hebat Patch hanya megedarkan produk-produk bermutu tinggi buatan kilang KOREA.

Þ Kilang yang menghasilkan patches kami berpengalaman lebih 100 tahun menghasilkan produk berkualiti tinggi yang memenuhi standard piawai Negara-Negara Eropah termasuk US, UK dan Canada).

Þ Kilang mengamalkan kawalan ketat kebersihan dan kualiti terutama dalam aspek nisbah kuantiti setiap bahan supaya benar-benar berpadanan dengan formula asal detoksifikasi yang ditemui oleh pakar-pakar daripada Korea dan Jepun.

Þ Komen dan testimonials mengagumkan para pengguna kami sepanjang pembekalan mencecah 1 juta keping untuk penduduk seluruh Malaysia.

Þ Ya, dengan Kualiti Hebat dan Harga yang Murah!!Kerana kami mengimport sendiri produk-produk ini dari kilang tanpa orang tengah KHAS UNTUK ANDA.


Herbal Foot Patch adalah Pad herba semulajadi yang diadun rapi berdasarkan ramuan rawatan tradisi Cina. Penggunaan bahan herba seperti Bamboo Vinegar, Tourmaline, Silicon, Ethylene Glycol, Chitosan & Vitamin C mampu menyedut toksin yang berkumpul di dalam badan anda.

Bagaimana Toksin Terjadi?

Toksin dalam tubuh manusia terjadi akibat pencemaran. Antaranya ialah pencemaran makanan akibat penggunaan bahan kimia secara berleluasa seperti racun perosak, racun serangga dan baja kimia untuk aktiviti pertanian. Kesihatan menjadi lebih parah apabila manusia mengambil makanan yang mengandungi bahan pengawet, perasa tiruan, bahan tambahan dan sebagainya merupakan punca utama terjadi toksin dalam badan. Inilah sebabnya terjadi pelbagai penyakit seperti tumor, kanser, migrain dan sebagainya. Fakta daripada pelbagai kes penyakit mendapati bahawa hampir 90% punca penyakit adalah disebabkan oleh toksin. Di dalam sistem fisiologi tubuh, apabila seseorang itu sakit, badan sedang berusaha untuk menyingkirkan sisa-sisa buangan, mukus dan toksin yang menghalang fungsi tubuh.Toksin yang berada di dalam saluran darah akan di bawa ke pelbagai bahagian organ dan merosakkannya.





Tanda-tanda seseorang itu BANYAK TOKSIN:

  • Kerap sakit kepala.
  • Badan akan berasa letih tanpa sebarang sebab.
  • Susah bangun tidur.
  • Bahagian keliling mata gelap.
  • Bahagian-bahagian tertentu di permukaan kulit seperti di bahagian bawah lengan, celah paha dan sebagainya juga akan kelihatan gelap daripada warna asal kulit.
  • Banyak angin, alahan, inflamasi pada sendi.
  • Sinus.
  • Berat badan meningkat.
  • Kehadiran selulit.
  • Masalah jerawat dan banyak lagi.

Semua ini adalah tanda-tanda bahawa tubuh perlu menjalani proses nyah toksin bagi membersihkan ruang yang tersumbat.

HerbalFoot Patch umpama ‘alat’ pencuci yang ‘menyerap’ sisa buangan yang tidak pernah dibuang dalam tempoh yang sepatutnya.”

Toksin berlebihan mempengaruhi emosi:

Kajian yang menunjukkan bahawa jika seseorang mengalami toksin berlebihan dalam badan ia bukan hanya melibatkan fungsi anatomi tubuh tetapi emosi juga seperti:

  • Rasa was-was/ragu-ragu.
  • Mudah berasa marah.
  • Emosional
  • Sering tidak tenang.

Toksin yang tidak dibuang menyebabkan lymphatic system (sistem limfa) tidak berfungsi dengan baik. Ia menjadikan seseorang degil, tidak boleh duduk diam, kelam kabut dan tidak yakin dengan kebersihan.

Alternatif lain membuang toksin:

Terdapa juga cara yang lebih ekstrem iaitu melalui proses yang dinamakan colonic irrigation atau mencuci usus. Cara ini dibuat dengan memasukkan tiub ke dalam usus dan menyedut kotoran yang ada di dalamnya. Ianya agak mahal dan hanya boleh dilakukan oleh pengamal perubatan yang diiktiraf.

Oleh itu, kenapa perlu mengeluarkan kos yang mahal dan berisiko?

Dapatkah Herbal Foot Patch HARI INI! Hanya RM110.00 (100 keping) & RM 60.00 (50 keping)

CARA MENGGUNAKANNYA:

  1. Bersihkan tapak kaki terlebih dahulu.
  2. Buka plaster yang terbahagi kepada 2 bahagian. Buka bahagian yang besar.
  3. Letakkan pad yang mengandungi herba ke atas plaster. Pastikan bahagian yang bercetak mengadap bahagian plaster yang dibuka. Pad herba hendaklah digoncang terlebih dahulu agar kedudukan serbuk herba lebih sekata.
  4. Tampal ditapak kaki anda. Boleh juga ditampal dibahagian yang bermasalah seperti bahu, lengan dan pinggang.
  5. Selepas penggunaannya selama 6-8 jam, buka plaster tersebut dan anda akan dapati ia bertukar berwarna hitam gelap (bergantung kepada situasi toksin dalam badan). Penggunaan yang berterusan* akan menghasilkan kesan yang lebih baik dan anda akan dapati warna pad yang digunakan akan beransur-ansur pudar (menunjukkan toksin yang berkurangan dalam badan).
  6. Pad yang telah digunakan hendaklah dibungkus dan dibuang dengan betul. Jauhkan dari kanak-kanak. Ia bertoksin.

JADUAL PENGGUNAAN YANG DICADANGKAN:

Anda disarankan agar menggunakan Hayat Foot Patch selama 7 hari berturut-turut (1 kotak). Bagi minggu kedua pula, anda boleh menggunakannya secara bergilir-gilir (selang sehari) selama 2 minggu. Bergantung kepada tahap toksin dan kesihatan diri anda.

Bagi yang mempunyai penyakit serius, pengunaan berturut-turut selama 3 minggu adalah digalakkan.

BAGAIMANA IA BERFUNGSI:

  1. Toksin yang tidak dapat dikeluarkan secara semulajadi akan kekal didalam badan anda.
  2. Dengan menampal Hayat Foot Patch ditapak kaki, ia akan membantu menyerap toksin yang berada didalam badan sedikit demi sedikit (simulasi seperti disebelah).
  3. Penggunaannya secara berterusan akan memberikan kesan yang lebih baik untuk kesihatan anda.

HARGA YANG DI TAWARKAN OLEH SYARIKAT KAMI :

50 KEPING = RM60 + poslaju RM7
100 KEPING = RM110 + poslaju RM8

UNTUK TEMPAHAN, HANTAR MESSAGE KE INBOX SAYA DI :

taufiqkimi@yahoo.com.my

2 comments:

cik WaWa said...

nak2..tp nak yg free...hhehehe..boley?

mR KimEy said...

alahai cik wawa...
awk kena tolong kwn2 nak cr duit lebih...order lah sikit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...